Jak reklamovat


Zpětné zaslání zboží 

Pro úspěšné vrácení zboží vyplňte následující formulář a odešlete. Formulář naleznete ZDE.
Svoz si můžete také sjednat na zákazníckém čísle PPL: 844 775 775. 

Reklamace zpětně zaslané na Českou poštu z technických důvodů nepřijímáme. 


Návod pro vyplnění formuláře

Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno: Best Trade s.r.o.ul. Moravany 165, PSČ: 696 50, město: Moravany, Tel.: +420 774 669 003

 

Zboží vraťte do 14-ti dní

Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku. 



Vyřízení reklamace

Standardní doba na vyřízení reklamace je 30 dní. 
 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení: +420 774 669 003. 
Nebo napište na: info@cessari.cz 


Cessari magazín
Stylová pohovka jako...
Stylová pohovka jako...
Dominantou každého obývacího pokoje je bezesporu pěkná pohovka. Právě na ní... více
Proč spát v luxusní...
Proč spát v luxusní...
Kvalita vaší postele, ale také matrace, se může výrazně podepsat na kvalitě... více
Jak vyčistit koženou...
Jak vyčistit koženou...
Kožené sedačky se řadí k luxusnímu nábytku, ale můžeme sem často počítat také... více

Zobrazit další články
loga_orez