Jak reklamovat


Zpětné zaslání zboží 

Pro úspěšné vrácení zboží vyplňte následující formulář a odešlete. Formulář naleznete ZDE.
Svoz si můžete také sjednat na zákazníckém čísle PPL: 844 775 775. 

Reklamace zpětně zaslané na Českou poštu z technických důvodů nepřijímáme. 


Návod pro vyplnění formuláře

Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:

Jméno: Karel Krýsl, Pod Hliničnou 335, Strakonice 386 01, Tel.: (+420) 728 955 548

 

Zboží vraťte do 14-ti dní

Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku. 



Vyřízení reklamace

Standardní doba na vyřízení reklamace je 30 dní. 
 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení: (+420) 728 955 548. 
Nebo napište na: info@cessari.cz 


Cessari magazín
Jak na výběr sedací...
Jak na výběr sedací...
Pustili jste se do zařizování svého obývacího pokoje? V tom případě už určitě... více
Jak si vybrat vhodnou...
Jak si vybrat vhodnou...
Spánek je pro naše zdraví naprosto nepostradatelný. Naše tělo i mysl při něm... více
Jak vybrat správné...
Jak vybrat správné...
Chcete si koupit nové křeslo do své domácnosti? Nevíte, jaké byste měli zvolit?... více

Zobrazit další články
loga_orez