Jak reklamovat


Zpětné zaslání zboží 

Pro úspěšné vrácení zboží vyplňte následující formulář a odešlete. Formulář naleznete ZDE.
Svoz si můžete také sjednat na zákazníckém čísle PPL: 844 775 775. 

Reklamace zpětně zaslané na Českou poštu z technických důvodů nepřijímáme. 


Návod pro vyplnění formuláře

Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:

Jméno: Tomáš Hulač, Tyršova 63, Písek 397 01, Tel.: (+420) 735 873 568

 

Zboží vraťte do 14-ti dní

Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku. 



Vyřízení reklamace

Standardní doba na vyřízení reklamace je 30 dní. 
 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení: (+420) 735 873 568. 
Nebo napište na: info@cessari.cz 


Cessari magazín
Co nás nutí kupovat...
Co nás nutí kupovat...
Masivní nábytek se hodí do každého interiéru a může se stát dominantou moderního... více
Výběr správného...
Výběr správného...
Jakmile se z dítěte stane školáček, je třeba provést určité úpravy v jeho... více
Komody nabízí úložný...
Komody nabízí úložný...
Renesanci v poslední době zažívají komody. A to naprosto oprávněně. Poskytují... více

Zobrazit další články
loga_orez