Jak reklamovat


Zpětné zaslání zboží 

Pro úspěšné vrácení zboží vyplňte následující formulář a odešlete. Formulář naleznete ZDE.
Svoz si můžete také sjednat na zákazníckém čísle PPL: 844 775 775. 

Reklamace zpětně zaslané na Českou poštu z technických důvodů nepřijímáme. 


Návod pro vyplnění formuláře

Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno: Best Trade s.r.o.ul. Moravany 165, PSČ: 696 50, město: Moravany, Tel.: +420 774 669 003

 

Zboží vraťte do 14-ti dní

Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku. 



Vyřízení reklamace

Standardní doba na vyřízení reklamace je 30 dní. 
 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení: +420 774 669 003. 
Nebo napište na: info@cessari.cz 


Cessari magazín
V čem spočívají...
V čem spočívají...
Nábytek na míru je vhodný do všech typů bydlení, a když vše dobře naplánujete a... více
Vyberte si sedačku na...
Vyberte si sedačku na...
Při výběru nové sedačky, která pro vás i pro váš obývací pokoj bude naprosto... více
8 zásad pro zdravější...
8 zásad pro zdravější...
Ti, kteří pracují v kanceláři, ale i v domácí pracovně, moc dobře znají potíže... více

Zobrazit další články
loga_orez